Nový železniční most nad Nosickou přehradou

Nový železniční most nad Nosickou přehradou

návrh projektu montáže mostu, vypracování RDS

Více o projektu

Most SO206 přes řeku Šlapanku a trať ČD na I/38 Havlíčkův Brod, obchvat

Most SO206 přes řeku Šlapanku a trať ČD na I/38 Havlíčkův Brod, obchvat

dodávka podpěrné skruže TRECOL SYSTEM s velko-rozponovými nosníky

Více o projektu

Most na D35 přes žel. Stanici Uhersko - otáčení vahadel, realizace

Most na D35 přes žel. Stanici Uhersko - otáčení vahadel, realizace

technologie TRECOL SYSTEM pro otáčení dvou vahadel délky 87 m s hmotností 4 500 tun

Více o projektu

Zvedání mostu hmotnosti 800 t do výšky 230 cm

Zvedání a spouštění nosné konstrukce mostu s podepřením TRECOL SYSTEM, SMP CZ, a.s.

Název projektu: Zabezpečení podjezdných výšek na Vltavské vodní cestě, SO 210 – silniční most na MK ÚČOV – km 1,67
Objednavatel: SMP CZ, a.s.
Pozice LKM Consult s.r.o.: dodavatel zvedání nosné konstrukce mostu s podepřením TRECOL SYSTEM
Ukončení montáže: Projekt ve výstavbě

Popis projektu

Jednopolový silniční most na Císařský ostrov v Praze dvojkomorového průřezu šířky 12,0 m o rozpětí 45,0 m přemosťující plavební dráhu Vltavské vodní cesty, Česká republika.

Zvedání vodorovné ocelové konstrukce mostu se spřaženou deskou o výšku 2300 mm se realizuje z důvodu zvýšení podjezdné výšky plavební dráhy.

Technologie zvedání zahrnuje 8 hydraulických válců nosnosti 140 t české výroby KGF HYDRAULIKA s.r.o. připevněných ke zvedané konstrukci a systém podepření TRECOL sestavený na míru dané aplikace. Podkladní prvky jsou postupně doplňovány do sestav čtyř únosných vzájemně propojených trojitých sloupků, přičemž jsou s ohledem na krokování válců podkládány desky s vysokou pevností a nízkou hmotností. S ohledem na celkovou výšku zdvihu 2300 mm se v polovině zvedání nahrazuje soustava malých hrnců za poloviční TRECOL HPC sloupky C70/85 v zájmu zajištění dostatečné míry stability a tuhosti podložení. Pro pohyb hydrauliky byly využity dvě čerpadla každé za jednou opěrou s tím, že při zvedání na jedné opěře je NK odložena na druhé opěře neposuvně.

Po provedení rekonstrukce mostovky dojde ke spuštění o 580 mm na OP1 a 780 mm na OP2 obráceným postupem snižování podpěrné konstrukce TRECOL s následným podlitím nových ložisek.

Dodávka od LKM Consult :

  • návrh technologie zvedání po konstrukční stránce
  • projekční příprava podpěrných konstrukcí (VTD, TP)
  • dodávka HPC podkladních komponent TRECOL SYSTEM a hydraulických systémů
  • montážní / demontážní práce dodaných konstrukcí
  • obsluha pohonných jednotek při zvedání a spouštění mostovky