Nový železniční most nad Nosickou přehradou

Nový železniční most nad Nosickou přehradou

návrh projektu montáže mostu, vypracování RDS

Více o projektu

Most SO206 přes řeku Šlapanku a trať ČD na I/38 Havlíčkův Brod, obchvat

Most SO206 přes řeku Šlapanku a trať ČD na I/38 Havlíčkův Brod, obchvat

dodávka podpěrné skruže TRECOL SYSTEM s velko-rozponovými nosníky

Více o projektu

Most na D35 přes žel. Stanici Uhersko - otáčení vahadel, realizace

Most na D35 přes žel. Stanici Uhersko - otáčení vahadel, realizace

technologie TRECOL SYSTEM pro otáčení dvou vahadel délky 87 m s hmotností 4 500 tun

Více o projektu

Silniční zavěšený nadjezd přes železniční nádraží v Žilině

dodávka podpěrné skruže TRECOL SYSTEM, STRABAG Pozemné a inžinierské staviteľstvo s.r.o.

Název projektu: ŽSR, dostavba zriaďovacej stanice Žilina-Teplička a nadväz. infraštruktúry v uzle Žilina
Objednatel: STRABAG Pozemné a inžinierské staviteľstvo s.r.o.
Pozice LKM Consult s.r.o.: dodavatel velko-rozponové skruže TRECOL SYSTEM včetně montáže
Ukončení realizace: Projekt ve výstavbě

Popis projektu

Most překračuje kolejiště hlavního železničního nádraží v Žilině a propojuje tak v místě ulice 1. mája obě strany území rozděleného železniční dopravou.

Dispozice mostu zahrnuje spojitou štíhlou nosnou konstrukci z předpjatého HPC betonu o 7 polích celkové délky 343,7 m, s rozpětími dvou hlavních zavěšených polí 2 x 75,0 m. Mostovka dvoutrámového průřezu doplněná nad podpěrami o spodní desku je v hlavních polích zavěšená pomocí příčných žeber a závěsů typu extradosed na příčně ukloněné pylony. 

V první fázi výstavby skruž TRECOL SYSTEM představuje atypické podepření konzoly NK nad provozovaným kolejištěm s atypickým připnutím k pylonu.

V druhé fázi výstavby nad provozovanými kolejemi s trakčním vedením mezi pilířem P3 a pylonem P4 je navržena pevná skruž TRECOL SYSTEM s velkorozponovými dělenými nosníky celkové délky 17,5 - 18,1m se zavěšením na tyčích na konzole NK. Ve zbývající části skruž přemosťuje stávající budovy nádraží s využitím atypických sestav podpěrných věží.

V hlavních mostních polích tvoří součást dočasného podepření mostovky ocelové rámové podpěry  TRECOL založené na ŽB blocích a mikropilotách, které umožní fázovanou výstavbu vodorovné nosné konstrukce.

 

Dodávka od LKM Consult :

  • projekční a technická příprava (VTD, TP)
  • kompletní dodávka podpěrného systému TRECOL včetně velko-rozponových nosníků a dvojice ocelových rámových podpěr
  • práce podzhotovitele na montáži / demontáži skruže
  • pronájem stavební mechanizace